Saturday, March 11, 2006

Roda-roda Hidup


Tertarik Yeop dengan lakaran ini kerana beginilah peringkat yang akan dilalui dalam hidup sebahagian kita. Sebahagian, kerana mungkin ada yang tak sampai ke semua peringkat.

Sebenarnya ini adalah rahsia kenapa Yeop suka bermotor. Kerana bermotor tak masuk dalam pusingan di atas. Jadi besar kemungkinan Yeop akan selamat dari mana-mana peringkat yang diunjurkan.

Macam mana Tok Batin. "Pandai tak syaya?"

nota: Terimkasih ya Encik Suddick kerana aku mencuri kartun kamu. Nanti Yeop hantar tempoyak seguri.

7 comments:

Ku Keng said...

Yeop. Ni Ayah Keng dah pulang. Ni kamu perli saya ke?

Pak Malau said...

Kalaulah Yeop termasuk dalam giliran pusingan tersebut, di manakah letaknya pusingan Yeop sekarang? Kalau Pak Malau di bahagian hampir-hampir akhir tu lah.

Tok Batin Patin said...

Kor ni pandei Yeop, tapi kurang bijak. Kalau kor dok di hutan syama ako, kau lagi syelamat. Tengok ako ni, doh tua gini pun, kuat macam besyi. Kemarin bineng ako baru beranak pulak. Dah syebelasy anak ako. Kau berape?

bunga rampai said...

Saya masih di peringkat dua Yeop, masih banyak yang perlu dipelajari, alahai ... entah sampai ke tidak peringkat tiga tu.

tuan tanah said...

errr... saya jalan kaki jer :)

NBB said...

kereta mayat yang mana satu pak yeop?

MAMARISYIA said...

kihkihkih...big bikers tegar memang akan cakap macam tu...pasal kebanyakan big bikers berselindung dibalik fullface helmet..bila atas motor yg memandang pehhhhh...hensemlah...bila berenti rehat?...buka helmet yg memerhati terlopong..mak aih...atok rupanyer...Yeop berselindung di sebalik helmet & big bikes jugak ker?ngehngehngeh...